Monday, January 31, 2011

kau sangat beruntung wahai scha alyahya

aku ni jenis tak layan sangat drama2 bersiri. keutamaan cerita yang aku minat ialah genre hantu atau drama melayu dimana lelaki kaya+hensem+baik nakkan seorang perempuan yang low profile. 2 drama yang aku minat bergenre seperti itu ialah Meteor Garden (satu2 nya cerita taiwan yang aku tengok sampai sekarang) dan Awan Dania. hehe.. kalau cerita hantu pulak aku suka kalau dari buah tangan Kabir Bhatia. memang superb hantu dia. hantu dia tak hensem mahupun tak cantik.

okay berbalik kepada Awan Dania. aku memang follow cerita ni even masa kat upm. aku sanggup tunggu loading kat u-tiup berjam2 lamanya alsebab internet yang semput. aku rasa Scha ni beruntung di dalam dan luar drama. sebab..

  • dalam Awan Dania, dua2 laki smart dan hensem nak kat dia. kaya pulak.
  • luar drama, yang hensem dan smart jugak nak kat dia. ape kes?
lagi satu aku suka karakter Dania yang agak gopoh dan gila2. kalau aku jadi laki pun aku suka perempuan macam tuh. perempuan yang ayu2 ni susah sikit nak melawak. tak pasal2 terasa. hek3.

tapi lagi best asbestos kalau si Dania tukar kerjaya jadi cikgu ke. lagi nampak manis (macam aku) kan3. hehe.

pastu yang aku tak puas hati lagi kat Dania ni bapak dia pun hensem dan sporting like sport car. serious what the fish. abang2 dia pun turut sekaki bengap macam dia.

lagi satu benda yang buat aku berdarah ialah si Benjy tuh still tunggu Dania even Akmal dah masuk jarum.

dan perkara paling penting aku nak tekankan disini ialah semua yang nak kat dia semuanya hensem+kaya+baik. aku benci (sebenarnya jelez) kepada benda yang tak lojik di alam realiti.

akhir kata, setialah pada yang satu.

scha: kau tak seramping aku anah

*membe2 aku cakap kalau aku kembangkan hidung aku, muka aku secara automatiknya mirip Scha. pujian ke perlian tuuu*

4 comments:

NADHIRAH HAZWANI said...

ak rse ko kne letk pic ko time hidung kembang la anah..pas2 letk sbelh scha...wakakaka

Unknown said...

aku ade terpikir gak. tunggu balik upm pastu ko snap pic aku berhidung kembang ye. har5

Anonymous said...

Try tgk citer Attention Please, Japanese series. Versi asal Awan Dania. Lg best ;)

Unknown said...

oh yeke. kat u tiup ade x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...