Tuesday, December 14, 2010

not my Digital Single Lens Reflex

D90 (bukan nama sebenar)


wohoo akhirnya menjadi milikku... yang kat bawah ni


proudly presenting to you my serious Nikon Coolpix S3000.

bunyi macam Nikon D3000. ngehehe. yang pica atas sekali tuh saya ambik awak nanti saya dah jadi cikgu yer. :). berkecil-kecil dahulu, berbesar-besar kemudian. I Love You no matter who You are.

NIKon's note: muchoo3 gracias to my kakak for helping me wasting my money T_T

5 comments:

Hady83 said...

Sejak bila org berebut2 mau dapat slr ni? dulu kalau ada kamera kodak 35 filem dah gah, pastu kamera digital 3mp, pastu 10mp, pastu sume gila mau slr. Beribu riban habis. Kita tgk sampai bila trend ini bertahan.

anah nik mahmood said...

ni jadi trend kalau yg beli tuh beli dslr sekadar nak tunjuk cool. tp akan bertahan kalau memang minat atau dijadikan kerjaya sampingan. saya suka tgk gambar2 cantik. tp kalau ada dslr, tapi xpandai ambik angle cantik pn worthless jgk :)

Hady83 said...

Mentang2 ada slr...mcam press..snap situ snap sini...itu yang buat kadang2 rasa menyampah tu...mentang2 kamera mahal sket...

anah nik mahmood said...

hehe biasala manusia. yg mahal la nak tunjuk. :)

Hady83 said...

kadang2 sampai tahap menggangu..baru je nak suap..clik kena snap..terpaksa kontrol...org lain sibuk makan..dia sibuk mengkandid...entahla...selalu tgk kat function2...orang jadi xmalu dengan kamera..ia jadi lesen utk rapat dengan pempuan...lesen pegang pempuan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...