Wednesday, December 1, 2010

kenapa?

masing2 ada gaya sendiri bila bergambar. paling common adelah dengan membulatkan mata, memuncungkan mulut, (menampakkan kemungilan mulut macam abang ning baizura. erk!), dan hanya satu side muka yang nampak. teknik2 ini amat berjaya untuk menampakkan muka yang kurang cun jadi terlebih cun. atau yang kurang kurus nampak slimousss. tak payah guna Jus Mate 5 pun takpe. macam dalam ni :

100 photos in 1 style

masing2 jugak ada body style trend bila bergambar. habit yang selalu saya atau kita nampak ialah kalau tak buat gaya peace, mesti individu itu akan mengajak kawan dia buat gaya love. gaya ni memerlukan empat tangan sebab tuh kene guna 2 orang. ngehehe. yela takkan nak buat gaya F**K pulak. hmm tapi gaya tuh la paling senang sebab guna satu jari pon boleh. ehek3.

pastu pada pendapat saya la kan, satu2 picas itu akan hilang kualiti kalau terlalu banyak editing. tak kesahla guna software ape2 pon. lagi2 kalau guna photoshop. picas yang diambik guna slr pon dah tak nampak seni slr itu sendiri sebab terlalu banyak mengedit.

saya jugak wonder kenapa budak2 sekolah saya dulu berani letak picas2 daring (bukan darling ngasri) dengan boyapren dia kat fakebok. yela kalau kau dulu skolah aliran biasa gua tak kesah. ni sekolah agama beb. ye tak hipokrit. but being hypocritical to avoid gossips is okay. dah jadi satu hal nak mengumpat. hehe..

nota kuku: its really enjoy to talk about others but how do i look in my own pictures? haha

3 comments:

A-N said...

serbu blog kak anah! ;p

suka entry ni. hee.

nak jadi photogenik laah kononnya.

buat macam-macam gaya.

tapi yang tak sesuai tu dah jadi photogedik. eheh :)

h[a]n!m said...

hahhaha...sero aku weh!!
byk lajop gmbr darling ngan gewe aku dale fb..*nada menganyin...hahaha...

Unknown said...

pipah: haha masing2 pye citarasa. ini opinion shj tidak bermaksud utk mengutuk. hek3

anim: bkpo mg sero nyo? nk tgk gambar2 mg eh takuk2 ado hk darling *nganying jgk*. ahak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...