Wednesday, November 10, 2010

ingat awak je ada camera?

hahaa tiga post in a day! banyak idea la pulak time2 final ni. no worries esok saya tak ada paper. actually benda ni dah lama saya nak cakap tapi bila terbukak blog najah tiba2 teringat balik pasal ni. saya nak tambah sikit pasal post awak tuh najah. hahaha saya paling 'suka' bila girls dalam fb ni suka posing gambar buat muka comel yang kurang asli and ada add-on glitter, frame lah, kilat sambar menyambar lah dan lain2. pastu letak gambar lips kat pipi macam kena cium dan paling common skali nama album yang dipenuhi muka comel itu ialah mE, MySeLf ANd I atau dorang letak nama album tuh sebagai mE~. . dan paling tak suka bila kejap caps lock kejap tak. Tak letih tangan ke dik.. nape la post2 saya ni banyak mengomen pasal orang ni. diri sendiri tak sedar. Heheh.. dahla nak cari idea lain pulak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...